weLcOmE

Strawberry Choclatier... my Life my Story

bY : Syazwani Mohidin

LifE is fUll wIth sWeEt & sOur mOmeNt oR eVen aN idiOtiC mOmeNtO. wElL, wE nEeD cOlOurfUl oF eXpERiEncEs iN oUr LifE. dOn’T LeT yOur LifE dUlL.


Saturday, July 9, 2011

dikala Syazwani Mohidin bosan....

haaa.... saya sudah bosan...
tambah-tambah lagi dengan soar throat yang mernyerang.
alahai.....

aper nak citer hari ni???
disebabkan saya tiada bahan cerita, dan hanya membosankan diri dan inilah hasilnya....
saya dah 'renew'kan layout blog saya.... hahahahaha

kejap-kejap..... tak lama lagi Harry Potter and Deadly Hollows Part 2 akan mula memeriahkan panggung wayang tempatan.... huhuhuh.... the last episode of Harry Potter... ni kena rate as 'Mesti Tonton'.

hurm.... lately saya ada banyak 'Mesti Tonton' dalam senarai televisyen.
1. Juvana (Isnin 9 p.m)
2. Grey's Anatomy (Selasa 8 p.m)
3. Khurafat- setiap mayat ada ceritanya (Baru kat AstroRIA)

yang selebihnya, ambil remote tekan saja.... pasti ada cerita best-best muncul (huhuhhu)

ape-ape pun, harap masing-masing enjoy ngan layout ni... :) thank yOu!!!

my next reading material, Insya ALLAH (rentakartis.com)

p/s: malam ni nak tonton Zahiril Adzim kat PRIMA kul 10pm.... hehehehe

No comments:

Post a Comment