weLcOmE

Strawberry Choclatier... my Life my Story

bY : Syazwani Mohidin

LifE is fUll wIth sWeEt & sOur mOmeNt oR eVen aN idiOtiC mOmeNtO. wElL, wE nEeD cOlOurfUl oF eXpERiEncEs iN oUr LifE. dOn’T LeT yOur LifE dUlL.


Saturday, August 13, 2011

Rasa itu datang lagi... [buat si jejaka bersut serba hitam]


Ternyata setelah sekian lama, aku menyangka aku akan mampu. Mampu untuk biarkan saja. Tapi malangnya, ia datang kembali. Membuat aku kelemasan dalam persekitaran aku. Selepas sekian lama aku tinggalkan.


Semuanya selepas aku menyaksikan lakon-layar-tidak-bergerak kamu di dalam ruangan paparan ajaib. Bagaikan dicacah dengan renjatan elektrik ditubuh ku ini. Dan ketika itulah, rasa itu datang lagi.

Rasa yang terlalu sukar untuk aku biarkan ia berlalu. Kamu membuat aku terasa rindu. Kamulah jejaka bersut serba hitam ku.


Shhh... ini rahsia hati ku. Kamu tak kan tahu. 

No comments:

Post a Comment