weLcOmE

Strawberry Choclatier... my Life my Story

bY : Syazwani Mohidin

LifE is fUll wIth sWeEt & sOur mOmeNt oR eVen aN idiOtiC mOmeNtO. wElL, wE nEeD cOlOurfUl oF eXpERiEncEs iN oUr LifE. dOn’T LeT yOur LifE dUlL.


Monday, June 20, 2011

AKU SUKA KAU....

"AKU SUKA KAU...."

hurm.... itu jer lah yang mampu aku luahkan kat kau. Dari saat aku berkenalan dengan kau, hari demi hari aku rase aku mula terpikat dengan kau. Terpikat dengan gerak-geri kau, gaya kau dan kadang-kadang layanan kau. Kau pandai berdebat dengan aku, membuat aku suka lawan apa yang kau cakap. Dan bila kau mula mengalah, aku ketawakan kau, kau balas ketawa aku semula. Dan segalanya bermula seperti sedia kala.

Kau berikan aku persekitaran yang menyeronokkan dalam hari-hari aku. Baik hari aku senang mahupun hari aku susah. Kau boleh menjadi seorang yang sangat prihatin dan kadang-kadang lansung tak ambil kisah pada aku. Tapi aku faham niat kau tak nak aku tension-tension, kau cuba bagi aku ruang dan akhirnya kau dan aku boleh gelak ketawa bersama-sama. Aku akui, setiap masa aku cuba selitkan untuk bersama kau, itulah masa indah dalam hari aku. Dan aku juga memasang angan-angan untuk menjadi kekasih kau.

Tapi, apakan daya. Kau bukan kepunyaan aku. Agak mustahil untuk aku jadi kekasih kau. Aku seorang yang penakut bila perkara melibatkan perasaan. Tambah-tambah lagi kau sudah ada yang punya. Dan aku bukan siapa-siapa bagi diri kau. Jadi aku memutuskan untuk mengambil jarak sehabis boleh dari kau. Agar aku tiada lagi perasaan itu kepada kau.

Aku tahu kau seorang yang baik. Aku tahu kau memilih dia. Aku tak pernah salahkan kau. Kau janganlah rasa bersalah. Aku tak nak kau rasa bersalah sebab tak dapat membalas perasaan aku terhadap kau seperti yang aku harapkan. Aku tidak ada hak untuk memaksa kau membalas perasaan ini. Tapi aku rasa gembira dapat mengenali kau dan berada dalam hari-hari aku walau hanya seketika.

Terima kasih dari aku untuk kau......



p/s: mendapat inspirasi apabila mendengar lagu 'Hate That I Love You'


No comments:

Post a Comment