weLcOmE

Strawberry Choclatier... my Life my Story

bY : Syazwani Mohidin

LifE is fUll wIth sWeEt & sOur mOmeNt oR eVen aN idiOtiC mOmeNtO. wElL, wE nEeD cOlOurfUl oF eXpERiEncEs iN oUr LifE. dOn’T LeT yOur LifE dUlL.


Wednesday, January 19, 2011

Kau...


Kau datang dan pergi
Semahu mu
Tanpa perlu menghiraukan apa-apa

Tapi kadang-kadang
Bila diundang
Kau tak kunjung tiba

Namun
Bila kau semakin dilupakan
Kau datang tanpa sedar

Kau membuat aku ketawa
Kau membuat aku terkedu
Dan kau juga membuat aku gila

Di mana silapnya
Di mana benarnya
Lansung tak dapat ku kesan

Kau menyatukan mereka
Kau meruntuhkan mereka
Dan kau juga memisahkan mereka

Kau memberi keindahan
Kau memberi kehidupan
Dan kau juga pembunuh upahan

Kau membunuh
Membunuh hati yang suci
Menjadikan hati yang lara

Itulah habuan yang kau berikan
Apabila aku terlalu leka dengan kau

Namun aku masih mengharapkan kehadiran mu
Dan kau sering disalahertikan
Kerana kau bernama CINTA


No comments:

Post a Comment