weLcOmE

Strawberry Choclatier... my Life my Story

bY : Syazwani Mohidin

LifE is fUll wIth sWeEt & sOur mOmeNt oR eVen aN idiOtiC mOmeNtO. wElL, wE nEeD cOlOurfUl oF eXpERiEncEs iN oUr LifE. dOn’T LeT yOur LifE dUlL.


Sunday, April 1, 2012

SEORANG

seorang diri memang membosankan...
duduk seorang diri sentiasa buat aku berfikir...
berfikir- fikiran yang mungkin atau yang di tengah atau pun yang sudah berlaku...
bila seorang diri, terasa diri ingin mencari kawan atau pun teman...
teman di kala berseorangan...
tapi, selalunya akan berakhir dengan keseorangan...

seorang diri sangat menyenangkan...
duduk seorang diri membolehkan aku melaksanakan tugas tanpa gangguan...
tidak perlu berfikir tentang apa yang difikirkan mereka...
hanya fikir tentang tugasan yang perlu dilaksanakan...
teman -untuk bertanyakan apa yang dipersoalkan...
selesai tugasan... buat hal sendiri... seorang diri...

tapi kini, seorang diri agak menyeksakan.
seorang diri membuat aku rindu.
rindukan dia.
apa yang perlu aku buat?

walau apapun... pengakhiran setiap aku akan keSEORANGan juga.

[p/s: karya duk sorang2 waktu rehat kat ofis... ]

No comments:

Post a Comment