weLcOmE

Strawberry Choclatier... my Life my Story

bY : Syazwani Mohidin

LifE is fUll wIth sWeEt & sOur mOmeNt oR eVen aN idiOtiC mOmeNtO. wElL, wE nEeD cOlOurfUl oF eXpERiEncEs iN oUr LifE. dOn’T LeT yOur LifE dUlL.


Friday, September 3, 2010

bALiK kAmpUng!!!!!

GhaYo dAh dOkEk, gHamAi LaH oGhAng bALik kO kAmpOng mEmAsIng.... heheheh... sekali sHaz speaking NogHori mau tErbELit LidAh.... 

yer... sHaz kini berada di tanah air kelahiran sHaz, NEGERI SEMBILAN. Setelah berada di dalam penerbangan AK5215 selama 1 jam 40 minit, berbuka puasa di pintu balai berlepas bersama kawan baik, Din akhirnya selamat sampai ke LCCT. Ditambah pula 1 jam menunggu ayahanda & bonda datang menjemput akhirnya selamat sampai di kediaman keluarga ku di Seremban. ALHAMDULLiLAH. 

semasa di LTAK (Lapangan Terbang Antarabangsa Kuching), begitu ramainya umat yang beratur di depan kaunter. Tidak kurang yang menunggu di luar pagar kaunter, yang duduk, yang berdiri dan ade jugak yang terbaring. Macam-macam ragam ade. Yang paling obvious... ramai pulang membawa kotak-kotak pelbagai size... ade yang besar, sederhana, dan ade yang kecil. Tahukah anda kotak apa yang dibawa mereka???
haaa.... itulah dia buah tangan dari bumi kenyalang : KEK LAPIS & IKAN TERUBOK MASIN. itu yang paling ketara lah...
biasalah, nak beli di semenanjung agak mahal... Dah duk kat bumi kenyalang ni senang jumpe sume2 ni... siapkan duit segalanya tercapai... dan sHAz pun tak ketinggalan membawa pulang kek lapis tuk menjamu orang yang bertandang je rumah raya nanti... sape nak rase kek lapis sarawak datang lah umah....

FLIGHT AK5215

Makanan ku di atas udara

No comments:

Post a Comment